Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Hoppa till innehåll
Hem » Zaptec

Zaptec

Support Zaptec

Samlad information och hjälp med Zaptecs utrustning. Zaptec Go, Zaptec Pro, Zaptec-appen

Statusen för Laddstationen visas av statusindikatorn (Z) med hjälp av följande färger:

Illustration
Färg
Beskrivning

Vit

Laddningsstationen är i standby.

Blå

Laddningen är aktiv.

Grön

Laddning väntar på planerad start eller Eco Mode (tillgängligt i utvalda länder).

Gul

Väntar på auktorisering via app eller NFC/RFID-kort.

Orange
Laddningsstationen är redo att konfigureras av installatören.

Röd
Fel upptäckt, koppla ur fordonet och starta om laddningsstationen. Om detta inte rensar det röda ljuset, kontakta din installatör.

Lila
Utför för närvarande en kritisk uppdatering av den fasta programvaran. Detta tar normalt 3 minuter. Bluetooth är inte tillgängligt under denna period.

Inget ljus

Kontrollera strömanslutningen.
BROWSE HELP TOPICS
Kom igång

Användning av våra produkter

Felsökning

Dokumentation och manualer

Zaptec Pro

Zaptec Pro – Dokumentation och manualer

Zaptec Pro MID – Dokumentation och manualer

Firmwareuppdateringar för Zaptec Pro-modeller

Zaptec Go

Zaptec Go – Dokumentation och manualer

Zaptec Go – Firmware updates

Zaptec Go – Rapport från Elsäkerhetsverket

Integration

Guides

Zaptec + Tibet

VISA OCH RAPPORTERA FÖRBRUKNING
BJUD IN ANVÄNDARE

Vid support och felanmälan

Har du några frågor eller behöver hjälp? Kontakta oss gärna via vårt formulär eller skicka ett mejl till support@chargefy.nu, så hjälper vi dig så snabbt som möjligt.

Skriv ort och önskad laddbox i chatten - få en oslagbar offert - direkt med installationsdatum Avfärda